Wednesday, December 8, 2010
tkoott rodblock pnya pasaii))
da org pggl aku putri..tp aku nih putri ahh?? mybe xleh jd mcm putri dlm fairy tail but i have rights too to be a princess..hmm a few days ago aku p loqstaq mall..tyme blik tgk excident..moto ngn keta..insaf la sat..adoooiiii tqok kot mamat moto 2..knpa ya excident sllu jadi? kita cuai ka org lain cuai ka ianya terjadi bukan atas kehendak kita?hmm wisau gak semua2 nih..adeq angt aku pon excident..abeh jaqi kaki luka..eyau2 kat aku tyme nak mgaku yg dia jatuh moto atas kecuaian org lain..takot roadblok pnya pasai la katakan..sampai xleh bezakan kon polis dgn kon org hat wat jalan..mangkaq sgt la 2..
Subscribe to:
Comments (Atom)