hmm..lmanya xupdate bl0g aku..huhuuuu sgt busy ngn assgment yg tah pa2 g..nak muntah dh aku d0k layan assgmnet byk2 nih...nsib ba!k gak la line wireless BRC agak laju di pg2 yg buta..sempat gak aku download gmbaq yg mnjadi kegilaan aku...
weee...heheheheh bla lak nak dpt bnda nih ek?? f0n pon cm nak nazak ja..2 la gnas g..tmbh2 nak guna fon andro!d cm nih plak..tp sbb mahai kan,xkan bg jahanam pnya..syg 00oo...
nak kumpoi duit ka nak bli nih??heheheh pkir2 dan renung2kan ya..
sony ericsson experia x10


No comments:
Post a Comment